TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • masa pelepasan:2024-04-15 21:43:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:108
  • Penerangan pantas:

    Taocheng,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu ke

Kandungan artikel

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

TaochengPenjagaan bulanan termasuk aspek berikut. Periksa sama ada memakai dan merobek bahagian sambungan gulung, bearing, dan peluru sementara lif akan mempengaruhi penggunaan biasa mesin. Jika pakaian itu berat, gantikan bahagian untuk menjaga kestabilan mesin. Selain itu, minyak untuk bahagian-bahagian seharusnya digunakan secara terus menerus, yang tidak hanya bermanfaat penggunaan fleksibel dan normal mesin, tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian, dengan itu mencapai kesan tidak mempengaruhi kerja dan menyimpan dana. Apa yang perlu diperiksa ialah aras minyak hidraulik dan kualiti mesin. Untuk sistem hidraulik platform angkat, kita biasanya memilih minyak hidraulik # dan penggunaan minyak yang sesuai juga adalah cara penting untuk melindungi mesin. Apabila tinggi penangkapan platform penangkapan hidraulik mencapai tahap tinggi, minyak hidraulik patut hingga milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila ada situasi yang tidak normal dalam minyak, seperti kegelapan warna minyak dan ketidaksamaan dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat masa untuk melindungi penggunaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari mesin.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik,TaochengPlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

HajduszoboszloMenggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat),TaochengPlatform mengangkat liga aluminium profesional, yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul


TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah



Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki,TaochengPlatform angkat bimbit 12 meter, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Trend pasarJika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah



Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Rakomendasi dan konsultasiKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, ia boleh ditentukan bahawa kawasan yang ditutup oleh zon efektif mod getaran pada frekuensi itu telah mencapai kesan penuaan: kurva meningkat dan menyerap; Lengkung naik, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

TaochengSemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.


BakauMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah memberi anda TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah oleh syarikat kami, perkhidmatan TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah. TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TaochengPlatform penunggang jenis trek panduanTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!