Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri

  • masa pelepasan:2022-10-04 17:05:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:82
  • Penerangan pantas:

    Tanah Baik,Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan c

Kandungan artikel

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Tanah BaikDalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

QalansuwaPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Item inspeksiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Permukaan flange tidak sama,Tanah BaikPengubah kuasa 20kV,Tanah BaikHow much is the 2000 box transformer, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Julat produkImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

BakauMaklumat produk lain
  • StrasbourgKllimping bimbitTiga perkara asas kerja rumah

    StrasbourgKllimping bimbitTiga perkara asas kerja rumah

  • StrasbourgLift tahapAnalisis

    StrasbourgLift tahapAnalisis

  • SwindonPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

    SwindonPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

  • SzekszardPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikFaktor mempengaruhi harga

    SzekszardPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikFaktor mempengaruhi harga

  • SzekszardTekanan hidraulik paksi boarding tetapPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang

    SzekszardTekanan hidraulik paksi boarding tetapPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang

  • VillebanJembatan naik kecil sederhanaAplikasi dalam industri ringan

    VillebanJembatan naik kecil sederhanaAplikasi dalam industri ringan

  • VillebanLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumSelamat datang ke harga pasaran

    VillebanLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumSelamat datang ke harga pasaran

  • VillebanLift tahap hidraulikCara menilai arah tingkah laku

    VillebanLift tahap hidraulikCara menilai arah tingkah laku

  • segera:Peringatan: Maklumat Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri memberi anda Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri oleh syarikat kami, perkhidmatan Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri. Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Tanah BaikPengubah 200 KVA minyak terjunApakah peranti industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!