Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat

  • masa pelepasan:2022-10-04 14:01:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:160
  • Penerangan pantas:

    Pelabuhan Louis,Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat

Kandungan artikel

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pelabuhan LouisPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kebocoran minyak di flange looper

Balqash() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Laporan pemeriksaan kualitiIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,Pelabuhan LouisPengatur penurunan minyak tiga fasa, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Di mana yang baikJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,Pelabuhan LouisTeknologi pengubah terbenam minyak, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Pelabuhan LouisLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pembuat pengubah jenis kering

BakauMaklumat produk lain
  • EstelgomPlatform penangkapan trekPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran

    EstelgomPlatform penangkapan trekPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran

  • EstelgomRumah rumah lift villa yang dibina sendiriHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

    EstelgomRumah rumah lift villa yang dibina sendiriHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

  • San Pedro de MacorisPemindah harga 5000KVAIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    San Pedro de MacorisPemindah harga 5000KVAIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • Corpus ChristiPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMengenai kawasan penggunaan dan operasi

    Corpus ChristiPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMengenai kawasan penggunaan dan operasi

  • Corpus ChristiJembatan penerbangan hidraulikGunakan pengenalan klasifikasi

    Corpus ChristiJembatan penerbangan hidraulikGunakan pengenalan klasifikasi

  • ColombesJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih medium untuk penyejukan

    ColombesJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih medium untuk penyejukan

  • ColombesPlatform penangkapan trekLebihan kapasiti keseluruhan

    ColombesPlatform penangkapan trekLebihan kapasiti keseluruhan

  • ColombesScrew jenis lif rumah tanggaOperasi yang lancar dan suasana perdagangan yang kuat

    ColombesScrew jenis lif rumah tanggaOperasi yang lancar dan suasana perdagangan yang kuat

  • segera:Peringatan: Maklumat Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat memberi anda Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat oleh syarikat kami, perkhidmatan Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat. Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pelabuhan LouisPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakKerugian syarikat berkembang pesat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!