ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah

  • masa pelepasan:2022-09-30 22:58:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:525
  • Penerangan pantas:

    Zuwarah,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Jatuh perkara asing dan menghancurkanZuwa

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

ZuwarahBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Ch"in-huang-taoBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Pada pengurusan muatan:


ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah



Pada pengurusan muatan:

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

rancanganAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,ZuwarahPower transformer 2, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah



Kebocoran minyak di flange looper

JulatPada pengurusan muatan:

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,ZuwarahPenukar jenis kering 4000kva, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,ZuwarahPengatur penurunan minyak tiga fasa, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

ZuwarahSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

BakauMaklumat produk lain
  • VarnaLift tahapCara mengira panjang

    VarnaLift tahapCara mengira panjang

  • AndriaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah bahaya tertentu

    AndriaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah bahaya tertentu

  • AndriaJembatan pengangkutanAnalisis ubah bentuk

    AndriaJembatan pengangkutanAnalisis ubah bentuk

  • LatinaContainer Jembatan NaikPrinsip Peruntukan Industri

    LatinaContainer Jembatan NaikPrinsip Peruntukan Industri

  • LatinaPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKesan pengangkutan dipercepat

    LatinaPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriKesan pengangkutan dipercepat

  • LatinaLift tahap hidraulikPenurunan inventori yang ketara, penurunan harga yang lemah

    LatinaLift tahap hidraulikPenurunan inventori yang ketara, penurunan harga yang lemah

  • MarsalaPlatform angkat elektrik hidraulikBagaimana pemasaran melakukan promosi dalam talian

    MarsalaPlatform angkat elektrik hidraulikBagaimana pemasaran melakukan promosi dalam talian

  • MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi

    MarsalaJembatan pengangkutan aliran hidraulikKepentingan motivasi

  • segera:Peringatan: Maklumat ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah memberi anda ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah oleh syarikat kami, perkhidmatan ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah. ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZuwarahKehilangan piawai pengubah jenis keringTenaga anti-tic pasaran lemah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!