Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap

  • masa pelepasan:2022-09-30 12:21:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:108
  • Penerangan pantas:

    Yekepa baru,Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Yekepa baruPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Bandar JerseySpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,Yekepa baruBerapa harga pengubah 1000 KVA, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Dry type transformer factory

marketContohnya, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah,Yekepa baruHarga pengubah jenis kering 100 KVA, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Jumlah jaminan kualitiKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,Yekepa baruModel pengubah kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Yekepa baruMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

BakauMaklumat produk lain
  • OwenLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Model dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan ya

    OwenLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Model dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan ya

  • OwenMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirBentuk dan ukuran kedudukan dan garis lurus

    OwenMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirBentuk dan ukuran kedudukan dan garis lurus

  • WalsallPengubah elektrikCara menangani kecurian

    WalsallPengubah elektrikCara menangani kecurian

  • HodmezovasarhelyPlatform angkat hidraulikKesan operasi tanpa pemandu

    HodmezovasarhelyPlatform angkat hidraulikKesan operasi tanpa pemandu

  • HodmezovasarhelyVehicle boarding bridgeSimpan setitik kecil

    HodmezovasarhelyVehicle boarding bridgeSimpan setitik kecil

  • AusJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiGloss

    AusJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiGloss

  • AusLift bimbit traktifCara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

    AusLift bimbit traktifCara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

  • AusMesin pembuatan dan tipping hidraulikMengapa industri ini masih menghadapi kebingungan pembanguna

    AusMesin pembuatan dan tipping hidraulikMengapa industri ini masih menghadapi kebingungan pembanguna

  • segera:Peringatan: Maklumat Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap memberi anda Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap oleh syarikat kami, perkhidmatan Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap. Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Yekepa baruJadual parameter penukar tenggelam minyakPelbagainya lengkap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!