SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti

  • masa pelepasan:2022-09-28 09:11:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:345
  • Penerangan pantas:

    Savelugu,Pembuat pengubah jenis keringSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi p

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

SaveluguUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik,SaveluguPenukar jenis kering 125 KVA, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

TabouImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar,SaveluguHarga pengubah jenis kering diulang, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

pasangPenukar jenis kering

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi,SaveluguParameter utama pengubah tenggelam minyak, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Projek analisisPenukar jenis kering

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

SaveluguUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

BakauMaklumat produk lain
  • MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

    MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

  • MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

    MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

  • EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

    EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

  • BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

    BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

    ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • segera:Peringatan: Maklumat SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti memberi anda SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti oleh syarikat kami, perkhidmatan SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti. SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SaveluguBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAAnalisis status quo industri pemprosesan alat ganti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!