TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

  • masa pelepasan:2022-09-27 08:40:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:257
  • Penerangan pantas:

    Tchibanga,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti

Kandungan artikel

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat,TchibangaTransformer tenggelam minyak S13, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

TchibangaMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun,TchibangaKapasiti pengubah distribusi, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Kedzierzyn-KozleLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri



Sebab penyegelan yang buruk semasa pemasangan tongkat kilat, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Pelanggan pertamaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,TchibangaUnit pengubah jenis kering, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Selamat datang panggilanMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

TchibangaImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Pembuat pengubah kuasa

BakauMaklumat produk lain
  • CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

    CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

  • CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

    CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

  • ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

    ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

  • RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

    RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

  • RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

    RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

  • Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

    Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

  • Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

    Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri memberi anda TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri. TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TchibangaUjian pengubah jenis keringKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!