Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya

  • masa pelepasan:2022-09-26 08:18:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:524
  • Penerangan pantas:

    Bahir Dar,Berapa banyak pengubah kuasaAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Bahir DarPenyebab akar jenis ketidakpasti

Kandungan artikel

Berapa banyak pengubah kuasa

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Bahir DarPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu,Bahir DarKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Lapangan Terbang AlexandroupoliFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Untuk kebocoran yang telah berlaku,Bahir DarPengubah distribusi 10kV, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

indeks kualitiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral,Bahir DarLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Pembuat pengubah jenis kering


Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bahan pemasanganPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Bahir DarDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

BakauMaklumat produk lain
  • SpijkenisseGarpu gunting platform angkat bimbitRingkasan pengetahuan

    SpijkenisseGarpu gunting platform angkat bimbitRingkasan pengetahuan

  • SpijkenisseFlip belakang plat hidraulik flipperSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

    SpijkenisseFlip belakang plat hidraulik flipperSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

  • Boca ChicaPengendali pengubah jenis keringLaraskan parameter proses industri

    Boca ChicaPengendali pengubah jenis keringLaraskan parameter proses industri

  • KastrikumPlatform angkat kecil hidraulikApa syaratnya

    KastrikumPlatform angkat kecil hidraulikApa syaratnya

  • KastrikumJembatan pengangkutan khususPengenalan langkah berjaga-jaga

    KastrikumJembatan pengangkutan khususPengenalan langkah berjaga-jaga

  • KesahanJembatan naik trak bekasOperasi ekonomi

    KesahanJembatan naik trak bekasOperasi ekonomi

  • KesahanGerakan jambatan naik bimbitApakah ukuran yang betul

    KesahanGerakan jambatan naik bimbitApakah ukuran yang betul

  • KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

    KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

  • segera:Peringatan: Maklumat Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya memberi anda Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya oleh syarikat kami, perkhidmatan Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya. Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bahir DarScb10 dry type transformerApakah standard pelaksanaannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!