IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2022-09-24 22:58:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:488
  • Penerangan pantas:

    Isiro, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Proses penghasilan pengubah jenis k

Kandungan artikel
perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

IsiroSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Dalam keadaan biasa operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

MatsuyamaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna,IsiroPenukar minyak tenggelam fasa tunggal, ofset, retak,IsiroPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, melepaskan, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

kualitiSegel kebocoran minyak

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Standard eksekutifDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Perubah telinga pemeriksaan

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

IsiroPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil,IsiroHarga pengubah jenis kering 1250kva, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

BakauMaklumat produk lain
  • PforzheimPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindakla

    PforzheimPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindakla

  • PforzheimRancangan jambatan naik bimbitCara membuatnya tidak berkarat

    PforzheimRancangan jambatan naik bimbitCara membuatnya tidak berkarat

  • WolfsbergTekanan hidraulik paksi naik bimbitKaedah pembezaan produk

    WolfsbergTekanan hidraulik paksi naik bimbitKaedah pembezaan produk

  • WolfsbergLift bimbit traktifSeminar strategi integrasi masalah

    WolfsbergLift bimbit traktifSeminar strategi integrasi masalah

  • WolfsbergLif tahap kecilSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

    WolfsbergLif tahap kecilSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

  • Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

    Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

  • MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

    MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

  • MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

    MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan memberi anda IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan. IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IsiroPengubah tenaga tinggi kuasaPrestasi dan langkah berjaga-jaga semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!