BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi

  • masa pelepasan:2022-09-20 16:31:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:248
  • Penerangan pantas:

    Bongor,Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lo

Kandungan artikel

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

BongorBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

KholargosMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Pembuat Transformer

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Projek analisisKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi,BongorPenukar jenis kering 500kW, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,BongorPower transformer 2,BongorPengubah distribusi 10kV, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

BongorPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

BakauMaklumat produk lain
  • KesahanGerakan jambatan naik bimbitApakah ukuran yang betul

    KesahanGerakan jambatan naik bimbitApakah ukuran yang betul

  • KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

    KesahanFlip plate hydraulic roadblock machineKesan perlindungan yang baik

  • EsperanzaPengetahuan asas pengubah kuasaPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatia

    EsperanzaPengetahuan asas pengubah kuasaPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatia

  • AvorinoPlatform angkat kecil hidraulikCara membuat proses penggulungan

    AvorinoPlatform angkat kecil hidraulikCara membuat proses penggulungan

  • AvorinoJembatan pengangkutan yang tetapPenurunan inventori sosial telah dipercepat

    AvorinoJembatan pengangkutan yang tetapPenurunan inventori sosial telah dipercepat

  • HajduszoboszloJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara mengatasi kelainan

    HajduszoboszloJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara mengatasi kelainan

  • HajduszoboszloGerakan platform mengangkat garpu guntingCara menyelesaikan masalah

    HajduszoboszloGerakan platform mengangkat garpu guntingCara menyelesaikan masalah

  • HajduszoboszloFully automatic hydraulic tipping machine hopperProsedur operasi untuk pemasangan dan

    HajduszoboszloFully automatic hydraulic tipping machine hopperProsedur operasi untuk pemasangan dan

  • segera:Peringatan: Maklumat BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi memberi anda BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi. BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BongorPengubah kotak AmerikaProsedur operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!