PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi

  • masa pelepasan:2022-09-19 18:19:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:514
  • Penerangan pantas:

    Paoua, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangk

Kandungan artikel
port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

PaouaMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

SajirUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,PaouaPengubah jenis kering 630kVA, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama,PaouaSenarai lengkap Model Penukar Kuasa, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

pakejKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Dry type transformer factory


PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Petikan terakhir() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

PaouaPada pengurusan muatan:

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa

BakauMaklumat produk lain
  • Fort WorthJembatan naik bimbitApa pendapat kamu

    Fort WorthJembatan naik bimbitApa pendapat kamu

  • Fort WorthLif dua tingkat rumahAplikasi dalam industri kimia

    Fort WorthLif dua tingkat rumahAplikasi dalam industri kimia

  • BayaguanaPengubah bekalanPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

    BayaguanaPengubah bekalanPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

  • SatruvillePlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaPertikaian dalam bidang perdagangan

    SatruvillePlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaPertikaian dalam bidang perdagangan

  • SatruvillePembelian jambatan naik tetapIndustri dikeluarkan

    SatruvillePembelian jambatan naik tetapIndustri dikeluarkan

  • HanoverJembatan pengangkutan yang tetapApa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

    HanoverJembatan pengangkutan yang tetapApa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

  • HanoverJembatan naik bimbit 10 tonApakah kelebihan strukturnya

    HanoverJembatan naik bimbit 10 tonApakah kelebihan strukturnya

  • HanoverLif duduk rumah.Proses pengacuan adalah berbeza

    HanoverLif duduk rumah.Proses pengacuan adalah berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi memberi anda PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi. PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PaouaPengubah jenis kering adalah baikCiri dan fungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!