BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara

  • masa pelepasan:2022-09-19 17:53:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:560
  • Penerangan pantas:

    Bambari,Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak,Bamba

Kandungan artikel

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak,BambariSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

BambariMelangkah proses pengubah jenis kering?

Pembuat pengubah jenis kering

BushApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Solusi bunyi pengubah jenis kering


BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara



Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Bahan langsungSyarikat pengubah minyak terjun

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih,BambariPengubah jenis kering 2500kVA, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.


BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Laporan pemeriksaan kualitiMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

BambariApabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah

BakauMaklumat produk lain
  • Galwaylifter garpuCara memilih alat dan program yang betul

    Galwaylifter garpuCara memilih alat dan program yang betul

  • GalwayProdusi jambatan naikKesan perlindungan prestasi unggul

    GalwayProdusi jambatan naikKesan perlindungan prestasi unggul

  • AmersfoortJembatan naik bimbit ForkliftKaedah penentuan kandungan plumbum

    AmersfoortJembatan naik bimbit ForkliftKaedah penentuan kandungan plumbum

  • AmersfoortPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterPengetahuan ensiklopedia

    AmersfoortPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterPengetahuan ensiklopedia

  • AmersfoortLift rumah villa jenis trekApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual per

    AmersfoortLift rumah villa jenis trekApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual per

  • Dunajska StredaSerye TransformerBidang aplikasi terus berkembang

    Dunajska StredaSerye TransformerBidang aplikasi terus berkembang

  • SeattleBingkai platform angkat hidraulikPermintaan dapat dilepaskan sebahagiannya

    SeattleBingkai platform angkat hidraulikPermintaan dapat dilepaskan sebahagiannya

  • SeattleRampa Lantai MudahSifat penggunaan

    SeattleRampa Lantai MudahSifat penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara memberi anda BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara oleh syarikat kami, perkhidmatan BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara. BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BambariPengubah jenis kering 1250kvaKadar pendedahan udara, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!