KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan

  • masa pelepasan:2022-09-19 17:46:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:200
  • Penerangan pantas:

    Karnot,Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil

Kandungan artikel

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

KarnotIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China,KarnotHarga pengubah kotak 400 KVA, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

BakuMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Berapa banyak pengubah kuasa

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.


KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Produsi keselamatanSebab api dalam pengubah kuasa

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,KarnotPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

bagaimanaApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE,KarnotCore pengubah distribusi, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

KarnotTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

BakauMaklumat produk lain
  • YingzePlatform jembatan naikCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

    YingzePlatform jembatan naikCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

  • ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama

    ProuskovJembatan boarding platform pemuatan bekasCadangan jenama

  • ProuskovPlatform angkat hidraulik tetapFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkua

    ProuskovPlatform angkat hidraulik tetapFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkua

  • ProuskovPembuat lif kecil villa rumah tanggaPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

    ProuskovPembuat lif kecil villa rumah tanggaPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

  • MelitopolOil immersed experimental transformerApakah struktur kristal

    MelitopolOil immersed experimental transformerApakah struktur kristal

  • HejinPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanSifat kimia tindak balas

    HejinPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanSifat kimia tindak balas

  • HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • UlmJembatan boarding platform tetapKedudukan pengeluar yang disesuaikan

    UlmJembatan boarding platform tetapKedudukan pengeluar yang disesuaikan

  • segera:Peringatan: Maklumat KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan memberi anda KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan oleh syarikat kami, perkhidmatan KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan. KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KarnotPengubah jenis kering 1250KWMaklumat Pelaburan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!