ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

  • masa pelepasan:2022-09-18 13:25:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:550
  • Penerangan pantas:

    Manjo,Menurut keadaan retak,ManjoKapasiti maksimum pengubah kotak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran ata

Kandungan artikel

Menurut keadaan retak,ManjoKapasiti maksimum pengubah kotak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

ManjoKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

MultanJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,ManjoPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering,ManjoPengubah jenis kotak, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.


ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

bagaimanaContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

ManjoPembuat pengubah jenis kering

Syarikat pengubah jenis kering

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

BakauMaklumat produk lain
  • Bandar ShijiazhuangBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatPengenalan teknik ra

    Bandar ShijiazhuangBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatPengenalan teknik ra

  • Bandar ShijiazhuangFlip belakang pemutar hidraulikReka bentuk dan pemilihan

    Bandar ShijiazhuangFlip belakang pemutar hidraulikReka bentuk dan pemilihan

  • MaoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

    MaoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

  • Bandar DandongPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanMeningkatkan susun atur struktur perindustria

    Bandar DandongPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanMeningkatkan susun atur struktur perindustria

  • Bandar DandongJembatan pengangkutan gudangApa yang menyebabkan penyumbatan

    Bandar DandongJembatan pengangkutan gudangApa yang menyebabkan penyumbatan

  • SpijkenisseJembatan naik mudahApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

    SpijkenisseJembatan naik mudahApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

  • SpijkenisseGarpu gunting platform angkat bimbitRingkasan pengetahuan

    SpijkenisseGarpu gunting platform angkat bimbitRingkasan pengetahuan

  • SpijkenisseFlip belakang plat hidraulik flipperSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

    SpijkenisseFlip belakang plat hidraulik flipperSentiasa baik pulih dan jaga tepat pada waktunya

  • segera:Peringatan: Maklumat ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan memberi anda ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan oleh syarikat kami, perkhidmatan ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan. ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ManjoPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!