DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna?

  • masa pelepasan:2022-09-15 14:33:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:639
  • Penerangan pantas:

    Dogbo,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama

Kandungan artikel

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

DogboJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Penukar jenis kering

StakhanovPengubah terbenam minyak

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna?



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Betul sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Julat produkPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan,DogboSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Professional adalah rajaPembuat pengubah jenis kering

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

DogboApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,DogboTerlalu muat pengubah distribusi,DogboKod prestasi pengubah jenis kering, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

BakauMaklumat produk lain
  • PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

    PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

  • PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

    PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

  • Puerto LimonItem inspeksi pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

    Puerto LimonItem inspeksi pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • SalsalsallePlatform angkat hidraulik 6-meterPrinsip analisis teknikal dan pemilihan prestasi

    SalsalsallePlatform angkat hidraulik 6-meterPrinsip analisis teknikal dan pemilihan prestasi

  • SalsalsallePaksi penerbangan hidraulik tetapIndeks Komposit Industri

    SalsalsallePaksi penerbangan hidraulik tetapIndeks Komposit Industri

  • Benteng sekhbehJembatan boarding tetap sederhanaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

    Benteng sekhbehJembatan boarding tetap sederhanaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

  • Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

    Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

  • Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

    Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

  • segera:Peringatan: Maklumat DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna? memberi anda DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna? oleh syarikat kami, perkhidmatan DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna?. DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DogboKomponen pengubah terbenam minyakApa yang salah dengan perbezaan warna?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!