BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium

  • masa pelepasan:2022-09-15 14:05:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:555
  • Penerangan pantas:

    Bohicon,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagi

Kandungan artikel

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

BohiconApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Lapangan Terbang AlexandroupoliBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium



Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak,BohiconPerkenalan ke pengubah jenis kering, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,BohiconPengubah kuasa jenis kering 1000 KVA, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan,BohiconPengubah stesen, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

PerincianUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kilang pengubah kuasa

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

PenawaranKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

BohiconPembuat pengubah jenis kering

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

BakauMaklumat produk lain
  • El PalmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTawaran diskaun lengkap

    El PalmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTawaran diskaun lengkap

  • El PalmarPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterKerja penyesuaian operasi ekonomi

    El PalmarPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterKerja penyesuaian operasi ekonomi

  • El PalmarTahap angkat tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    El PalmarTahap angkat tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • BryankaPembuat pengubah kotak berulangKadar hasil dalam pengeluaran

    BryankaPembuat pengubah kotak berulangKadar hasil dalam pengeluaran

  • HubeiPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamAnalisis dan penyelidikan struktur

    HubeiPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamAnalisis dan penyelidikan struktur

  • HubeiJembatan naik hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

    HubeiJembatan naik hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • LumiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikDi mana ia digunakan secara umum

    LumiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikDi mana ia digunakan secara umum

  • LumiaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikSeks dalam elektrik

    LumiaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikSeks dalam elektrik

  • segera:Peringatan: Maklumat BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium memberi anda BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium oleh syarikat kami, perkhidmatan BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium. BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BohiconKeperlukan tetapan pengubah jenis keringJenama premium, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!